1041 Budapest Árpád út 88 (Bejárat a Lebstück Mária utcából)


+36/70-5004001
| info@motostyling.hu

Híreink

Választhatsz kategóriát is:

Beszámolók Interjúk Újdonságok Események Tesztek Túrák

EURÓPA LEGDURVÁBB TUNING ÉPÍTÉSE AZ UNIX-AMTS 2024-EN!

EURÓPA LEGDURVÁBB TUNING ÉPÍTÉSE AZ UNIX-AMTS 2024-EN! kép Exkluzív dupla premier Budapesten, a Hotrod Hangar csapatával

16. Motoros Búcsú Beszámolója

16. Motoros Búcsú Beszámolója kép Az idei 16. alkalommal megrendezésre került Motoros Búcsú – Kerékpárosok és motorosok zarándoklata ismét a szezont nyitót jelentő időpontban, május 20-21-én az Ecséd település szélében található festőien szép Szentkút-völgye Boldogasszony kápolnánál.

Motoros Búcsú

Motoros Búcsú kép Az idei évben is a hagyományainkhoz híven immáron 16. alkalommal kerül megrendezésre a Motoros Búcsú - Kerékpárosok és motorosok zarándoklata az Ecséd település szélében található Szentkút-völgye szenthelyen. Az idei rendezvény hivatalos dátuma: 2022. május 20-21. Helyszín: Ecséd, Szentkút-völgye Boldogasszony kápolna

PUIG BEMUTATJA AZ ÚJ UNIVERZÁLIS MITO SZÉLVÉDŐT

PUIG BEMUTATJA AZ ÚJ UNIVERZÁLIS MITO SZÉLVÉDŐT kép A katalán motorkerékpár-tartozékokat gyártó Puig cég továbbra is azon dolgozik, hogy javítsa a vezetési élményt az ön kétkerekűjén.

15. Motoros Búcsú, Kerékpáros és Motoros Zarándoklat

15. Motoros Búcsú, Kerékpáros és Motoros Zarándoklat kép 2021. évben a hagyományokhoz híven immáron 15. alkalommal kerül megrendezésre a Motoros Búcsú - Kerékpárosok és motorosok zarándoklata az Ecséd település szélében található festőien szép Szentkút-völgyében. A Szentlaposi Szűzanya Kápolna Alapítvány, mint kezdeményezője a kiemelt eseménynek, s hű partnereink a szervezésben az Ecsédi Motoros Egyesület, a MOTaMOT - MOTOROSOK a MOTOROSOKÉRT Közhasznú Alapítvány, a Szkíta Motoros Egyesület, valamint a Felvidéki Motoros Barátaink és a Hunyadi Rend tagjai. Továbbá idén is szervezett zarándoklattal csatlakoznak a MotorkerékPálosok közössége.

Öt napon át Yamahát tesztelt Spanyolországban Kovács Bálint

Öt napon át Yamahát tesztelt Spanyolországban Kovács Bálint kép A H-Moto Team 18 éves motorosa Spanyolországban folytatta a felkészülését az Endurance-világbajnokság idei futamaira. Az IDM Suzuki Cup sorozat tavalyi kiírását megnyerő Kovács Bálint egy cseh csapat tesztpilótájaként egy Yamaha R1-essel szelte a kilométereket Cartagenában és Almeriában. Szükség is van a rengeteg motoron töltött időre, ugyanis a fiatal tehetség áprilisban rajthoz áll a legendás Le Mans-i 24 órás vb-futamon.

Puig matrica újdonság BMW-re

Puig matrica újdonság BMW-re kép Védelem és stílus a BMW GS számára Adventure és Vario modellekhez kaphatók, amelyek kiegészítő védelmet nyújtanak a karcolásoktól és UV-védettek. A BMW GS a par excellence kalandmotorkerékpár a kétkerekű hosszú utak szerelmeseinek. Utazási bőröndökkel felszerelve a német motorkerékpárok fel vannak készülve a legnehezebb és legigényesebb feltételeknek való megfelelésre. A fém oldalsó tokok azonban volumenük és elhelyezkedésük miatt a motorkerékpár egyik leginkább kitett része.

13. MOTOROS BÚCSÚ BESZÁMOLÓJA

13. MOTOROS BÚCSÚ BESZÁMOLÓJA kép A Szentlaposi Szűzanya Kápolna Alapítvány által kezdeményezett és partnerként segítő, támogató motoros szervezetek (Ecsédi Motoros Egyesület, MOTaMOT, Szkíta Motoros Egyesület, Felvidéki Motorosok, Hunyadi Rend és a MotorkerékPálosok közössége) közös eseménye már péntek délután kezdetét vette a hivatalos megnyitóval.

Interjú: tényleg elveszik a forgalmit a plexi miatt?

Interjú: tényleg elveszik a forgalmit a plexi miatt? kép Nagy port kavart az áprilisi, célzott közúti ellenőrzés híre, ami nem is csoda, hiszen több motorost azért bírságoltak meg, mert nem gyári kiegészítők voltak a gépén. Megkerestük az ellenőrzést végző szerveket, hogy tisztázzuk: mit cserélhetsz le a motoron és mit nem?

Márpedig széllel szemben is lehet! … a megoldás: PUIG!

Márpedig széllel szemben is lehet! … a megoldás: PUIG! kép Az ember azt gondolná, ami gyári cucc, az a legjobb, annál jobb nem is létezik! …. beszélek most a motorgyártásról! Az alkatrészeknél jobbára így is van, hiszen egy adott alkatrészt az adott a motorhoz, típushoz fejlesztettek, találtak ki, annak az igénybevételére szabtak, stb. Viszont a kiegészítőknél azért más a helyzet, hiszen nem biztos, hogy az igénybevételen túl a dizájn és funkcionalitás is ilyen hangsúlyos a tervezésben! Vegyünk példának egy ülést, mennyi olyan gyári motor van, aminek az ülése kínszenvedés egy bizonyos km után, amire egy arra szakosodott irányvonalú cég lényegesen komfortosabb megoldást kínál, mint a gyári! Több ilyen kiegészítőt is kivesézhetnénk, de jelen esetben most a szélvédelmet vesszük górcső alá.